Сейчас Вы просматриваете программу, находящуюся в категории(ях): Графический софт. Далее Вы сможете посмотреть полную новость программы, которой Вы заинтересовались. Для того, чтобы бесплатно скачатьThea Render 2.1.887.1842, прокрутите страницу вниз до окончания полной новости и перейдите по указанным ссылкам. Приятного Вам скачивания!
Thea Render - это визуализатор, высокого качества, основанный на физических свойствах света. Это уникальное средство визуализации, которое дает фото-реалистичный рисунок, объектов и сцен трехмерной графики.
Thea для SketchUp - это комбинация мощных движков рендеринга Thea с простотой SketchUp. Обладая предвзятыми, беспристрастными и интерактивными режимами рендеринга, включая поддержку GPU у вас под рукой, в представлении SketchUp - это потрясающий опыт. Плагин позволяет вам обогащать ваши модели высокодетальным трехмерным контентом, нарушая старые ограничения, связанные с сложностью обработанной модели. Thea for SketchUp позволяет запускать интерактивный рендер либо внутри окна Thea, либо непосредственно внутри представления SketchUp, функции, которую мы называем Interactive Render Overlay. Кроме того, с помощью интерактивного рендеринга области желаемая часть представления SketchUp может быть выбрана и визуализирована, обеспечивая сверхбыструю обратную связь для сложных пейзажей.
Thea для Cinema 4D - – визуализатор, использующий в своей основе физически корректные расчеты освещения, что позволяет получить потрясающе реалистичные изображения после рендеринга 3D сцен, предметов, архитектуры.
Thea для Rhino в полной мере использует функциональность плагина и позволяет создавать высококачественные фотореалистичные рендеры в 6-й версии Rhino. С такими расширенными функциями, как интерактивный рендеринг, настоящие физические материалы, инновационное наложение материалов, IES & HDRI light и многое другое.
Engine: -Beveled Edges
-Triplanar Mapping
-Presto optimization for instanced scenes without displacement
-Improved overall interactive render refresh rate in the absence of displacement
-New procedurals: Worley Noise & Edge Ramp
-Presto support for all procedurals
-Integration of NVIDIA Optix 6 for RTX cards
-Support for LUT files
-Added Fiji, Ellesmere AMD family in Presto OpenCL port.
-Circle of confusion - for DOF % - is now independent of resolution. Render results will differ now if DOF% is used (same effect only when resolution is 1024 pixels).
-Regression bug fix when computing bump/normal map of a combined texture
-Fixed strength and orientation of normal maps in CPU engines (matching now Presto).
-Fixed difference in clipping when using soft vs hard with scatter(reflection)-only visible surface behind.
-Presto makes now consistent evaluation with respect to CPU engines for various quantities, such as alpha/clip mapping and material weights.
-Fixed sun point light custom evaluation for Presto
-Sun point lights are evaluated on top of sky evaluation now with Presto.
-Corrections with respect to Fresnel Ramp preview generation.
-Added support in Presto for procedurals on area emitters.
-Crash fix for Presto bucket rendering when warming-up in the presence of moving objects/camera.
-Fixed artifacts appearing with Reinhard tonemapping on CUDA display.
-Optimization for Presto procedural area emitter support.
-Fix for Fresnel Ramp in Presto when used in clipping component.
-Optimizing Presto CUDA (5% performance boost).
-Some fixes with respect to Color Ramp texture interpolation.
-Fixing irradiance artifacts in Adaptive BSD.
-Fix for Presto hang in bucket rendering due to bevel mapping yielding zero normal vectors.
-Fixed displacement from parallel view that could yield no intersections at all.
-Fixed sky color in Presto when view is exactly vertical.
-Nlm Denoiser: Added Fiji, Capeverde AMD family compilation.
-Nlm Denoiser: Added Blend parameter.
-Nlm Denoiser: Changes for stereo images.
-Fixed vignetting weight applied from accelerated standard displays (GPU+CPU) when a denoiser display follows (optix or nlm).
-Fixed scaling issue when saving png+alpha.
-Mac: Thea suports now OSX 10.8+
Plugin:
Major: -Back Face material support
-Automatic exposure adjustment for Production rendering with a click of "Adjust Exposure" button
-Drag and drop Thea materials to Material Editor
-Material Editor – Texture Properties in a separate window
-New Model tab for objects properties
-Much Faster SketchUp textures handling, especially in 2018+
-.3ds, .obj, .dae import options for Thea Models creation
Other: -Added Settings icons in Thea Toolbar to open Settings Panel
-Camera: Lock for Arbitrary aspect ratio added
-Scene Settings can be cut/copied/paste between each-other. It also works between models (for scenes)
-Interior, Exterior and Adjust now options added for Exposure in Display Tab
-Win: Ensured that unused Presto OpenCL binaries and unused Optix version is deleted at the first run
-Added a MessageBox with information when 'Documents/TheaRenderDataPath.txt' is missing
-Model Tab: "Reflections Visible" option added
-Rendering Window is being hidden automatically when rendering in SketchUp view
-Rendering Window, Material Editor and Batch Render remember their last Save/Load locations
-Thea Browser: Added 'Refresh', 'Install Library', 'Save SKP model with dependencies' buttons
-Thea Browser: When Materials/Models/Skies branch is selected and it is empty, plugin proposes to open Thea's Libraries webpage (just once)
-Added option to Edit Thea XML Model file - it will be saved as .mod.thea
-Fog Density accepts values below 1.0 now
-Bump map slider works within 0-100% range, but accepts higher values entered manually
-Displacment/Motion Blur/MediumSSS control check-boxes added to Rendering Settings
-A warining sign with a tool-tip displayed when a device priority is higher then 'Low'
-Logging of the plugin start-up and a first rendering done in Temp(tmp)/Thea4SU/Thea4SU_Session...log & TheaEngine.log folder. Useful for debugging
Material Editor: -Duplicate Layer - right-click function added
-When switching from Bitmap Texture to SketchUp texture parameters are preserved (Normal/Bump/Tonemapping...)
-Red,Green and Blue Shifts added to Texture Tonemapping
-Layered texture can be removed from texture selector as any other texture type now
-Layer mask can be set now either to Bitmap or Procedural
-RGB or HSV value modification updates also a "current" color in ColorPicker
Fixes: -Improved behaviour of SliderValue controls - they do not change when hoovering above them with left mouse button pressed
-Scene settings are always loaded when new scene is selected from a list (not only when a check-box is marked)
-Material Presets: Fixed bug with external textures not being found in an immediate or '_files' sub-folder
-FBX Materials Editing : Fix for erroneous material selection from a list in case of some models
-Fixed issues regarding unicode texure paths/names. It was affecting locale like Chinese. Bitmap Textures could not be loaded for example, resulting in black materials
-Fix for CRF/LUT files with long names breaking Rendering tab layout
-Animation: Fixed bug with a camera settings storing animation path - making camera point to a random direction
-Material Editor: Texture Projection type is available for SketchUp Texture now
-Win: Installer updates installation size correctly now based on current components selection
TheaForRhino6 v2.1:
Additions and new features: -Added support for beveled edges.
-Added support for Edge ramp and Worley noise procedurals.
-Added support for triplanar mapping.
-Improved overall interactive render refresh rate in the absence of displacement.
-Presto optimization for instanced scenes without displacement.
-Added support for all procedurals in Presto.
-Added NVIDIA Optix 6 support for RTX cards.
-Extended OpenCL support for AMD cards including Fiji and Ellesmere cards.
-Added support in Presto for procedurals on area emitters.
-Added model browser.
-Added support for Thea proxies.
-Added support for importing and exporting Thea models.
-Added drag and drop support for mat.thea and mat.pack files.
-Improved interactive render refresh rate for darkroom.
-Added support for importing and exporting environment settings with sky.thea files.
-Extended support for rendering in Rhino's render window.
-Added command to save interactive render images from Rhino scripts.
-Added luminance histogram in darkroom.
-Added default render mode options in Thea preferences.
-Added LUT support in darkroom.
-Added manual sun options for Thea sun.
-Added scatter visible option for Thea lights.
-Added support for custom render meshes.
-Added support for importing FBX files with Thea materials applied.
Fixes and updates: -Presto makes now consistent evaluation with respect to CPU engines for various quantities, such as alpha/clip mapping and material weights.
-Corrections with respect to Fresnel Ramp preview generation.
-Fixed artifacts appearing with Reinhard tonemapping on CUDA display.
-Fixed displacement from parallel view that could yield no intersections at all.
-Fixed sky color in Presto when view is exactly vertical.
-Updated material editor.
-Fixed thick glass preset section not resizing.
-Fixed material preview not updating correctly for Thea materials when editing material presets.
-Fixed IR device info in darkroom for high dpi screens.
-Fixed camera lens shift resetting.
-Fixed object visibility and material assignment defined from a layer during interactive render.
-Updated UI for camera depth of field section.
-Fixed crash when opening a 3dm file while rendering.
-Fixed empty bump map applied by material some material presets.
-Fixed batch settings dialog for high dpi screens.
-Fixed server port not initialized correctly.
-Synced render mode and engine between render settings and darkroom.
-Updated Thea toolbar.
-Updated EXR save options dialog for high dpi screens.
-Fixed groundplane texture coordinates.
-Fixed library license not appearing on the license dialog.
-Fixed typo in network section.
-Updated darkroom icons with higher resolution images.
-Fix for camera projection during interactive render.
-Fixed render mode button not updated in darkroom when loading .img.thea files.
TheaForCinema4D v2.1:
Plugin Changelog: -Added:Loading mat.pack files.
-Added:Online Repository for materials.
-Added:Bevel. It can be accessed in Thea Object Tag.
-Added:Windy, Marble, Worley and Edge Ramp in Thea Procedural Shader.
-Added:Triplanar projection in Thea Bitmap Shader (added the parameters cut off and Sharpness)
-Added:Support for LUT files
-Added:Image Alpha checkbox in Thea Material's Clipping channel.
-Changed:Improved per-light UI in Relight Manager. Added a slider bar to manage the power easier and negative values are no longer valid.
-Changed:Thea Bitmap Shader using "Inherit Texture Tag" as default value.
-Changed:In "Add Custom Folder" dialog in Content Browser, the filter name is refreshed based on the chosen Directory.
-Bug Fix:Thea Commands would not appear in "Customize Commands" Dialog.
-Bug Fix:Thea Bitmap Shader projection would be transferred incorrectly in the engine.
-Bug Fix:Scene with many IES lights sometimes would cause a crash.
-Bug Fix:Clearing IBL image in Thea Sky Tag, would not be refreshed correctly in the engine.
-Bug Fix:Display Settings in tonemap parameters would appear greayed out
-Bug Fix:Custom Folder name would not be set correctly when created in Content Browser.
Engine Changelog: -Beveled Edges
-Triplanar Mapping
-Presto optimization for instanced scenes without displacement
-Improved overall interactive render refresh rate in the absence of displacement
-New procedurals: Worley Noise & Edge Ramp
-Presto support for all procedurals
-Integration of NVIDIA Optix 6 for RTX cards
-Support for LUT files
-Added Fiji, Ellesmere AMD family in Presto OpenCL port.
-Circle of confusion - for DOF % - is now independent of resolution. Render results will differ now if DOF% is used (same effect only when resolution is 1024 pixels).
-Regression bug fix when computing bump/normal map of a combined texture
-Fixed strength and orientation of normal maps in CPU engines (matching now Presto).
-Fixed difference in clipping when using soft vs hard with scatter(reflection)-only visible surface behind.
-Presto makes now consistent evaluation with respect to CPU engines for various quantities, such as alpha/clip mapping and material weights.
-Fixed sun point light custom evaluation for Presto
-Sun point lights are evaluated on top of sky evaluation now with Presto.
-Corrections with respect to Fresnel Ramp preview generation.
-Added support in Presto for procedurals on area emitters.
-Crash fix for Presto bucket rendering when warming-up in the presence of moving objects/camera.
-Fixed artifacts appearing with Reinhard tonemapping on CUDA display.
-Optimization for Presto procedural area emitter support.
-Fix for Fresnel Ramp in Presto when used in clipping component.
-Optimizing Presto CUDA (5% performance boost).
-Some fixes with respect to Color Ramp texture interpolation.
-Fixing irradiance artifacts in Adaptive BSD.
-Fix for Presto hang in bucket rendering due to bevel mapping yielding zero normal vectors.
-Fixed displacement from parallel view that could yield no intersections at all.
-Fixed sky color in Presto when view is exactly vertical.
-Nlm Denoiser:Added Fiji, Capeverde AMD family compilation.
-Nlm Denoiser:Added Blend parameter.
-Nlm Denoiser:Changes for stereo images.
-Fixed vignetting weight applied from accelerated standard displays (GPU+CPU) when a denoiser display follows (optix or nlm).
-Fixed scaling issue when saving png+alpha.
-Mac:Thea suports now OSX 10.8+
Информация о программе:
Год выпуска: 2019
Разработчик: www.thearender.com
Платформа/ОС: Windows 7/8/10 (64-bit)
Язык интерфейса: Multilanguage / English
Лекарство: В комплекте
Размер: 593 MB / 622 MB / 854 MB
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Дорогие посетители сайта! Нашу жизнь сейчас очень трудно представить без интернета, а еще сложнее без персонального компьютера. Как Вы знаете, для работы ПК нужна операционная система. На нашем сайте Вы можете подобрать любую интересующую Вас опреационную систему, которая находится в категории: ОС и сборки. Также для работы на компьютере требуется различный софт для Windows. Так как на нашем портале присутствует более 80 категорий, которые без труда позволят скачать интересующую программу. Вот только лишь некоторые из категорий: мультимедиа софт, графический софт, софт для защиты и многие другие.
Для защиты Вашего ПК необходим антивирус, который позволит владельцу компьютера спокойно спать по ночам и исследовать просторы интернета без боязни поймать очередной вирус. Для удобного и приятного серфинга во всемирной паутине необходим браузер. Вы можете подобрать оптимальный вариант для себя в разделе WEB-браузеры.
Так как инновации большими шагами приходят в нашу жизнь, то сложно представить наш мир без цифровых качественных фотографий. В их обработке Вам поможет раздел Графические редакторы.
Мы привыкли видеть информацию в электронном виде. Рукописные документы ушли в историю. Без печатного текста сейчас обойтись никак нельзя. Поэтому также в ПК должен быть установлен текстовый редактор, который позволяет набирать текст и корректировать его по вашему усмотрению. А нужную программу для комфортного просмотра pdf документов можно найти в разделе офисный софт.
Для эмуляции дисков стандартных возможностей компьютера не хватает. Разработчики софта упростили нам этот процесс, создав програмss для записи, копирования дисков. Скачать их на нашем сайте можно бесплатно.
Данный сайт посвящен исключительно программному обеспечению. Вы, вероятнее всего, попали сюда, потому что хотели скачать программы. И вы не ошиблись адресом. Именно у нас вы можете скачать бесплатно софт. Используйте поиск, чтобы найти нужное ПО, а затем бесплатно скачать. Всё очень просто!
Мы ждем вас снова и снова. Мы делаем работу сайта лучше, чтобы вы могли скачать программы!
Удобная навигация по сайту поможет Вам найти и скачать программу. А если с навигацией возникнут проблемы, то Вы легко сможете воспользоваться поиском и бесплатно скачать программы.
Это еще не всё! Наш сайт посвящен программному обеспечению. Операционная система windows - это то, на чем мы специализируемся.